Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Аб установе

Дзеці-наша сёння і наша заўтра.

Усё, што мы робім,

мы робім з любоўю да іх,

з любоўю да будучыні…

 

Дзяржаўная ўстанова адукацыі »Яслі-сад № 3 г. Кобрына"

Год адкрыцця: 1969 г., рэканструкцыя - 1985 г.

Праектная магутнасць: 75 дзяцей, на верасень 2022 г. - 87 выхаванцаў

Рэжым працы ўстановы: 10,5 гадзін з 07.30 да 18.00

(выхадны: субота, нядзеля)

Колькасць узроставых груп: 4

1 малодшая група

2 малодшая група

сярэдняя група

старэйшая група

У пункце карэкцыйна-педагагічнай дапамогі займаецца 21 выхаванец.

Функцыянуе група адаптацыі "Матчына школа".

Платныя адукацыйныя паслугі:

англійская мова

творчая майстэрня

харэаграфія

Наша мэта: падрыхтаваць дзіця да жыцця ў быстроменяющемся свеце, сфармаваць ўстойлівае імкненне і ўменне вучыцца самастойна, закласці патрэба ў здаровым ладзе жыцця.

Наш прыярытэт-прызнаць у кожным дзіцяці асобу, дапамагаць яму:

  • быць творчым, знаходлівым, валодаць уяўленнем;
  • крытычна думаць, умець ажыццяўляць выбар;
  • ставіць і вырашаць праблемы; быць ініцыятарам зменаў у тых ці іншых жыццёвых сітуацыях;
  • любіць і шанаваць родную мову, традыцыі і культуру беларускага народа;
  • далучацца да нацыянальных і сусветных культурных каштоўнасцяў;
  • клапаціцца аб грамадстве, краіне, навакольным асяроддзі.

 

Ажыццяўляюць адукацыйны працэс 10 педагогаў: 6 выхавальнікаў, педагог-псіхолаг, настаўнік – дэфектолаг, кіраўнік фізічнага выхавання, музычны кіраўнік.

З іх:

60% педагогаў з вышэйшай адукацыяй

40% педагогаў з сярэдняй спецыяльнай адукацыяй

75% педагогаў маюць вышэйшую і першую катэгорыю

17% педагогаў маюць другую катэгорыю

8% педагогаў без катэгорыі

Асноўныя напрамкі работы на 2021-2022 навучальны год:

  • Развіццё выяўленчых здольнасцяў дзяцей у працэсе аплікацыі.
  • Развіццё беларускага маўлення выхаванцаў праз тэатральна-гульнёвую дзейнасць.

Для ажыццяўлення прафесійна пісьменнага падыходу да адукацыйнага працэсу мы выкарыстоўваем правілы, якія забяспечваюць ахову фізічнага і псіхічнага здароўя дзяцей:

Метады навучання павінны адпавядаць псіхалагічным асаблівасцям ўзросту, уласнай пазнавальнай актыўнасці дзіцяці.

Творча разнастаіць дзіцячую дзейнасць.

Адукацыйны працэс павінен грунтавацца на станоўчых эмоцыях дзіцяці.

Выкарыстоўваць усю сістэму фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемстваў.

Не парушаць распарадак дня. 

Нашы каштоўнасці-гэта вера ў тое, што:

  • кожнае дзіця мае права на свабоднае развіццё;
  • кожны педагог-асоба, якая мае права на самавыяўленне і раскрыццё творчага патэнцыялу;
  • кожны бацька - не аб'ект выхавання, а актыўны суб'ект працэсу ўзаемадзеяння;
  • шчырыя дзіцячыя словы радуюць сэрца і саграваюць душу, ўносяць у кожны пражыты дзень цяпло і святло.

Раздзелы сайта