Дзеці-наша сёння і наша заўтра.
Усё, што мы робім,
мы робім з любоўю да іх,
з любоўю да будучыні…
Дзяржаўная ўстанова адукацыі »Яслі-сад № 3 г. Кобрына"
Год адкрыцця: 1969 г., рэканструкцыя - 1985 г.
Праектная магутнасць: 75 дзяцей, на верасень 2022 г. - 87 выхаванцаў
Рэжым працы ўстановы: 10,5 гадзін з 07.30 да 18.00
(выхадны: субота, нядзеля)
Колькасць узроставых груп: 4
1 малодшая група
2 малодшая група
сярэдняя група
старэйшая група
У пункце карэкцыйна-педагагічнай дапамогі займаецца 21 выхаванец.
Функцыянуе група адаптацыі "Матчына школа".
Платныя адукацыйныя паслугі:
англійская мова
творчая майстэрня
харэаграфія
Наша мэта: падрыхтаваць дзіця да жыцця ў быстроменяющемся свеце, сфармаваць ўстойлівае імкненне і ўменне вучыцца самастойна, закласці патрэба ў здаровым ладзе жыцця.
Наш прыярытэт-прызнаць у кожным дзіцяці асобу, дапамагаць яму:
- быць творчым, знаходлівым, валодаць уяўленнем;
- крытычна думаць, умець ажыццяўляць выбар;
- ставіць і вырашаць праблемы; быць ініцыятарам зменаў у тых ці іншых жыццёвых сітуацыях;
- любіць і шанаваць родную мову, традыцыі і культуру беларускага народа;
- далучацца да нацыянальных і сусветных культурных каштоўнасцяў;
- клапаціцца аб грамадстве, краіне, навакольным асяроддзі.
Ажыццяўляюць адукацыйны працэс 10 педагогаў: 6 выхавальнікаў, педагог-псіхолаг, настаўнік – дэфектолаг, кіраўнік фізічнага выхавання, музычны кіраўнік.
З іх:
60% педагогаў з вышэйшай адукацыяй
40% педагогаў з сярэдняй спецыяльнай адукацыяй
75% педагогаў маюць вышэйшую і першую катэгорыю
17% педагогаў маюць другую катэгорыю
8% педагогаў без катэгорыі
Асноўныя напрамкі работы на 2021-2022 навучальны год:
- Развіццё выяўленчых здольнасцяў дзяцей у працэсе аплікацыі.
- Развіццё беларускага маўлення выхаванцаў праз тэатральна-гульнёвую дзейнасць.
Для ажыццяўлення прафесійна пісьменнага падыходу да адукацыйнага працэсу мы выкарыстоўваем правілы, якія забяспечваюць ахову фізічнага і псіхічнага здароўя дзяцей:
Метады навучання павінны адпавядаць псіхалагічным асаблівасцям ўзросту, уласнай пазнавальнай актыўнасці дзіцяці.
Творча разнастаіць дзіцячую дзейнасць.
Адукацыйны працэс павінен грунтавацца на станоўчых эмоцыях дзіцяці.
Выкарыстоўваць усю сістэму фізкультурна-аздараўленчых мерапрыемстваў.
Не парушаць распарадак дня.
Нашы каштоўнасці-гэта вера ў тое, што:
- кожнае дзіця мае права на свабоднае развіццё;
- кожны педагог-асоба, якая мае права на самавыяўленне і раскрыццё творчага патэнцыялу;
- кожны бацька - не аб'ект выхавання, а актыўны суб'ект працэсу ўзаемадзеяння;
- шчырыя дзіцячыя словы радуюць сэрца і саграваюць душу, ўносяць у кожны пражыты дзень цяпло і святло.